سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ کاتالوگ تیراژ پایین

چاپ کاتالوگ در کرج

با توجه به توصیه های ما ، این کمپین یک کمپین چاپ کاتالوگ در کرج دو ماهانه جدید با عکاسی حرفه ای و هنرمندانه از محصول با چاپ با کیفیت بالا ارائه می دهد. این شرکت آزمایش میدانی را با استفاده از 30? تصادفی از مشتریان مستقر در آمریکا انجام داده است. از این مشتریان ، 5? از آنها به مدت شش ماه نه ایمیل دریافت کرده اند و نه کاتالوگ ، 55? آنها هفتگی ایمیل بازاریابی دریافت کرده اند و 40? آنها علاوه بر بازاریابی هفتگی از طریق ایمیل ، کاتالوگ های دو ماهانه جدید را نیز دریافت کرده اند. برای کنترل تأثیرات محتوا ، بیش از 90? محصولات بین ایمیل ها و کاتالوگ ها یکسان بود. مجموعه عکس و توضیحات مشابه نیز در هر دو رسانه استفاده شد. سپس خریدها و سوالات مربوط به محصولات را در هر سه گروه ردیابی کردیم.

 

ارزش تولید

بازگشت به مقاله ، این بار از دیدگاه تولید. متن ضخیم ، بدون روکش و کاغذ روی جلد (و یک بافت ضخیم ، کمی متفاوت برای کارت درج) ، دست شما را خوب می کند.

علاوه بر این ،در مقایسه با گروه کنترل ، گروه "ایمیل + کاتالوگ" 49? افزایش فروش و 125? افزایش درخواست را تجربه کرده است. در مقایسه ، گروه "فقط ایمیل" فقط 28? افزایش فروش و 77? افزایش درخواست در مورد گروه کنترل داشته است. فروش و پرس و جو از کاتالوگ تقریباً دو برابر بازاریابی از طریق ایمیل است. علاوه بر این ، از بین مشتریانی که کاتالوگ دریافت کرده و همچنین در مورد محصول پرس و جو کرده اند ، نظرسنجی توسط کارکنان شرکت نشان داده است که بیش از 90? مشتریان کاتالوگ ها را مرور کرده اند و آنها را به طور متوسط ??هفت روز نگه داشته اند. نرخ باز بودن بسیار طراحی لوگو در کرج بیشتر از تبلیغات الکترونیکی بود که حدود 26? بود. در طول دوره آزمایشی شش ماهه ، مشتریان فقط در گروه ایمیل به طور متوسط ??0.3 محصول اضافی خریداری کرده اند.   کوتاه است (32 صفحه به علاوه جلد). طراح می توانست زین کاتالوگ کتاب چاپی را بخیه زده باشد. اما او / او تصمیم گرفت که کاتالوگ را با نمره فشار لولا به موازات ستون فقرات کاملاً ببندد. باز هم ، این انتخاب نشانه زرق و برق ، ظرافت ، زرق و برق است. اگر هیچ متن یا تصویری در کتاب چاپی وجود نداشت - اگر صفحات کاملاً خالی باشد - خواننده احتمالاً هنوز هم می خواهد چیزی بخرد. از آنجا که کتاب فقط احساس خوبی دارد - و طبیعی است.

آنچه می توانیم یاد بگیریم

هدف یک کاتالوگ فروش محصول است. گفته شد ، مردم دوست ندارند که فروخته شوند. آنها ترجیح می دهند در خرید چیزی که نشان دهنده علاقه ، نفرت و ارزش آنها باشد ، به آنها کمک شود. طراحی که بتواند شخصیت کلی خریدار را درک کند و سپس با استفاده از ابزار طراحی هم آگاهانه و هم به صورت فرعی شخصیت خریدار را با ارزش های ذاتی "مارک" شرکت مشتری متصل کند ، همیشه مورد تقاضا خواهد بود. این کاتالوگ منعکس کننده چنین تسلطی است.

بهترین راه برای پرورش چنین مهارتی مشاهده و کالبد شکافی (یا تجزیه ساختار) هر آنچه که دوست دارید می باشد. برای ارائه نقشه راه به این کار مادام العمر ، مواردی را باید جستجو کنید:

  1. انتخاب کاغذ: رنگ ، روشنایی ، سفیدی ، کولیس یا ضخامت ، پوشش ، بافت سطح - فقط برای شروع. دقیقاً از خود بپرسید که هر یک از این خصوصیات چگونه به شکل و ظاهر کلی کالای چاپی کمک می کند (هر کالای چاپی ، زیرا هر کالای چاپی واقعاً تبلیغاتی برای چیزی است).
  2. عکس ها: عکس ها رسمی هستند یا غیررسمی؟ آیا مدل ها به یکدیگر نگاه می کنند یا به شما خواننده نگاه می کنند؟ مدل ها سعی در انتقال چه احساساتی دارند (در تحلیل نهایی ، آنها بازیگر هستند)؟ آیا آنها از چشمان خود استفاده می کنند؟ آیا آنها از دست خود استفاده می کنند؟ چگونه وضعیت آنها به انتقال احساسات آنها کمک می کند؟ شما تعجب خواهید کرد که چند مجله ، کتاب چاپ ، بروشور و کاتالوگ هر یک از این موارد را در نظر می گیرند. اگر این مهارت و آگاهی را در کار طراحی خود وارد کنید ، خود را از طراحان دیگر جدا خواهید کرد.
  3. فضای سفید: به دنبال گسترش صفحه متعادل با مکانی برای استراحت چشم خواننده باشید. اگر طراحی شلوغ باشد  ، کاکافونی چگونه به تأثیر کلی کمک می کند؟ یا اینکه شلوغی فقط یک تصادف یا نقص است؟
  4. نوع: چرا طراح متن را انتخاب کرده است و چه ارزش ها و احساساتی را نشان می دهد؟ در کار خودتان ، انواع مختلفی را امتحان کنید و متوجه تغییرات ظریف لحنی شوید که این تغییرات نوع نشان می دهد. حتی تغییر تیتر از رومی به پررنگ یا دلی پررنگ تغییر ایجاد می کند. بیاموزید که این تفاوت را بیان کنید و سپس توضیح دهید که چگونه در هدف قطعه چاپ شده نقش دارد.

مطالعه ، ساختارشکنی و آموختن از آنچه می بینید یک وظیفه مادام العمر است. سرانجام هنگام طراحی چیزی به یک حس شهودی تبدیل می شود. سال های تحصیل (اگر به اشتیاق تبدیل شود ، احساس کار نمی کنید) باعث می شود انتخاب های شما به طور طبیعی جریان پیدا کند. نگاه کنید ، مطالعه کنید ، ایجاد کنید - سپس بشویید و تکرار کنید.