سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت بدون کد نویسی

طراحی سایت در کرجشبکه های سفت و سخت و بلوک های مسطح رنگ ثابت می توانند شخصیت را از طراحی وب تخلیه کنند. بافت های دانه ای می توانند احساس طبیعی تری به آنها بدهند.

ما زیبایی دانه دانه را در این وب سایت برای Studio Gusto مشاهده می کنیم . از عناصر طراحی lo-fi برای تجربه کاربری هزینه طراحی سایت خشن تری استفاده می کند که طبیعی تر از کمال نرم و صافی است که در بسیاری از طراحی های وب معمول است.

صفحه اصلی Studio Gusto یک رنگ نیل خاموش را با تایپوگرافی صورتی روشن و جلوه ای دانه ای برای علاقه بیشتر جفت می کند.
8. تمرکز بر روی رنگهای خاموش
دقیقاً مانند دانه ها می توانند احساس طبیعی تری به طرح بدهند ، رنگ های فروتن نیز می توانند.

Magic Theater Studio ، از یک پالت رنگ روشن همراه با بلوک های تیره سبز استفاده می کند ، و باعث ایجاد تضاد مشخص بین بخش های این طراحی وب می شود. این رنگ های بی صدا زمینه مناسبی برای متن و تصاویر طراحی شده با دست هستند. در پس زمینه ، یک دانه کمی وزوز وجود دارد که تقریباً قابل تشخیص نیست و یک تحریف ظریف در زمینه های روشن و تاریک ، باعث می شود که طراحی بسیار زنده باشد.

 چگونه وب سایت درست کنیم

وب سایت استودیوی Magic Theatre یک رنگ کرم خنثی را با گرافیک های سیاه ساده برای جلوه ای آرام جفت می کند.
این نمونه کار بازاریابی زیر برای بابی رو جشن جشن رنگ است و شامل نوشتن آموزنده و خنده دار درباره کاری است که انجام می دهد. ایجاد یک طراحی وب که از جذابیت بالایی برخوردار باشد ممکن است دشوار باشد ، اما بابی رو با این طراحی وب ارائه می شود. انواع متنوعی از رنگهای آرام و همراه با رنگهای تندتر وجود دارد.

در صفحه اصلی بابی روو از زنگ های نارنجی پررنگ برای نمایش متن استفاده شده است: "سلین دیون فقط با خانواده اش به زبان اشاره صحبت می کند و هدیه خود را برای صحنه صرفه جویی می کند."
9. طراحی بر اساس اولویت
توسعه وب پیشرفت چشمگیری در ارائه تجربیات شخصی تر داشته است. این می تواند از جمله جابجایی بین حالت تاریک / روشن و سایر روش های تغییر شکل و پیمایش سایت گرفته تا ارائه محتوای متناسب با سلیقه فرد مانند لیست های پخش سفارشی تولید شده توسط Spotify.

شیوه ها و الگوریتم های جدید طراحی باعث می شود اینترنت کمتر به یک تجربه کاربر منفعل تبدیل شود و بیشتر کاربر محور باشد. آینده تمرکز بیشتری بر تأمین نیازها ، خواسته ها و سلیقه افرادی که در وب سایت ها جستجو می کنند ایجاد خواهد کرد.

برنامه ساخت سایت رایگان

تاری Gaussian در ایجاد چرخش فوکوس نرم به تصاویر و شیب ها بسیار خوب عمل می کند. این اثر مدتی وجود داشته است ، اما طراحان از این مورد در فضاهای برجسته تری در طراحی وب استفاده کرده اند.

Moment House صفحه اصلی خود را نه با یک تصویر قهرمان ، بلکه با یک تار رنگی جذاب گوسی آغاز می کند. طراحی سایت این احساس جوی را ایجاد می کند و مستقیماً به عکس منظره شهر لس آنجلس پی می برد. این لنز نور طلایی و مهی را که از طریق لس آنجلس مشاهده می شود ، کاملاً ضبط می کند.

قهرمان Moment House از یک تاری مبهم بنفش ، زرد و نارنجی برخوردار است.
ما در زمینه ارتباطات مونوگرافی یک تاری گاوسی مشاهده می کنیم . این ترکیب کرکی قرمز ، بنفش و آبی ، تضاد خوبی بین خطوط مستقیم و تایپوگرافی پررنگ ایجاد می کند که روی آن را می پوشاند.

وب سایت Monograph Communication تایپوگرافی یکپارچه را با تاری صفحه پس زمینه تمام صفحه جفت می کند.
نمونه کارها UX من تامارا با همان روش در انداختن کمی تاری گاوسی به پس زمینه عمل می کنیم.

 

 طراحی سایت شرکتی

من سایت نمونه کارها تامارا هستم که برای ایجاد بافت و علاقه ، از یک طوفان بسیار واضح هلو استفاده می کند.
Goodbooks حباب بخار مانند تاری گاوسی را ادغام می کند. screengrab زیر واقعا این عدالت را انجام نمی دهد ، اما احساس می شود چیزی است که پشت یک صفحه سفید پنهان شده است. ما شاهد تغییر شکل و چرخش هستیم ، اما هرگز به طور کامل نمی بینیم که چیست. این یک لنگر بصری فوق العاده را ایجاد می کند و توجه به دعوت به عمل در زیر آن را برای بررسی 12 کتاب برتر توصیه شده آنها جلب می کند.

قهرمان صفحه اصلی Goobooks.io از تاری گاوسی بنفش و زرد به عنوان یک نقطه کانونی بصری استفاده می کند.
ما عاشق این هستیم که چیزهایی که برای همیشه وجود داشته اند ، مانند تاری گاوسی ، در دست طراحانی که از آنها به روش های جدید و جالب استفاده می کنند ، محبوبیت بیشتری پیدا کنند.

ما شاهد روند رو به رشد طراحان هستیم که از طریق تجربیات وب داستان می گویند. اینجاست که اسکرولایتینگ وارد می شود - قصه گویی تصویری که داستان را بلندتر می کند و شما را درگیر داستان می کند.

حرکت را در یک منطقه کوچک ادامه دهید.
تعاملات را با شرایط کاربر فراهم کنید: کنترل های پخش واضحی را برای بازی / مکث / توقف تعاملات و حرکات ارائه دهید.
اطمینان حاصل کنید که هر عنصر پیمایشی ، به جای تمرکز حواس از متن مهم ، به تأکید بر داستان کمک می کند.

طراحی سایت وردپرس

سایت ما برای طراحی تاریخچه هنر Web Design از انیمیشن های کوچک و ظریف و تصاویر زیبایی برای پشتیبانی از چگونگی اطلاع رسانی تاریخ هنر به طراحی وب استفاده می کند.
"Back in Black" AC DC را نشانه بگیرید زیرا حالت تاریک در سال 2021 به نمایشگرهای بیشتری می رود ، طراحان بیشتری از زیبایی حالت تاریک استقبال می کنند و رنگ سیاه رنگ زمینه تاریک مناسبی را برای نمایش عناصر طراحی از روی صفحه فراهم می کند.

در مثال زیر ، آژانس Obys یک ادای احترام زیبا به طراح مد پیتر لیندبرگ طراحی کرد ، و یک پس زمینه سیاه و سفید با بافت ظریف را با یک نوع متن زیبا و زیبا ترکیب کرد.

ادای احترام زیبا به پیتر لیندبرگ ، عکاس فقید مد ، از حالت تاریک و یک عکس سیاه و سفید ساده از عکاس استفاده می کند.
با کار طراحی خود از تاریکی در سال 2021 نترسید.
زمانی نه چندان دور زمانی که وب سایت ها فقط متن و چند تصویر یا گرافیک بودند. طراحی وب تکامل یافته است ، طراحان اکنون کاری را ایجاد می کنند که در سطح شخصی تر با مردم ارتباط برقرار می کند. تصاویر کارتونی به عنوان روشی برای دگرگونی وب سایت ها با انسانیت سالم ، محبوبیت زیادی کسب کرده اند.

منابع بسیاری وجود دارد و هنرمندان در حال ساخت تصاویر کارتونی خارق العاده هستند. Blush یک بستر عالی برای یافتن تصاویر شخصیت های سفارشی است ، مانند این مجموعه عالی از Vijay Verma .

پلت فرم تصویر Blush دارای تصاویر مختلف شخصیت های قابل تنظیم است.

چگونه طراحی سایت کنیم

تصاویر کارتونی از نظر خلاقیت و شخصیت پردازی بیشتر یک برند ، چیزهای زیادی ارائه می دهند. ما مشتاقانه منتظریم که تعداد شخصیت های در حال رشد در طول طراحی های وب در سال آینده افزایش یابد.

شبکه ها ساده هستند اما انعطاف پذیری زیادی در نحوه ادغام آنها در طراحی دارند. شبکه های هندسی به عنوان راهی برای ساختار بندی یک طرح ، با ظاهری تمیز و جسورانه ، مورد توجه قرار می گیرند.

این طرح از هادسون گاوین و مارتین از بلوک ها هم برای عناصر ناوبری و هم برای محتوا استفاده می کند. این مربع های بزرگ رنگی برای جابجایی جالب توجه هستند و برای حفظ توجه شما بسیار خوب کار می کنند.

وب سایت هادسون گاوین و مارتین از سکته های ضخیم سیاه برای جداسازی مطالب مختلف استفاده می کند.
شبکه های هندسی لازم نیست که در یک چیدمان یکنواخت باشند. Flowmingo از یک شبکه هندسی نامتقارن تر استفاده می کند ، اما مربع ها و خطوط پایه و اساس طرح آنها هستند. خطوط ضخیم تر ، بر اشکال مربع در کل تأکید دارند.

طراحی سایت رایگان

صفحه اصلی Flowmingo از سکته های اطراف اکثر عناصر برای جلوه ای سبک شده استفاده می کند.
و برای کمی لمس سبک تر ، ما در این طرح شبکه هندسی برای شرکت لوازم آرایشی Skin Labs ، چیدمان خوبی از مربع ها و خطوط واضح دریافت می کنیم .

سایت تجارت الکترونیکی Skin Labs از یک شبکه ساده برای نمایش واضح محصولات مختلف خود استفاده می کند.
شبکه های هندسی با قرض دادن به یک ساختار مستحکم و ارائه ساده ، باید در جعبه ابزار هر طراح وب باشد.